Restitutiebeleid

GEEFT TERUG



Ons beleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we helaas niet ruilen. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om een retourzending te doen, moet u ons een aankoopbewijs tonen en contact met ons opnemen via onze Shoes AD'dict Facebook-pagina of per e-mail op Contact@shoesaddict.be


Restitutie:
Nadat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail of bericht om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw terugbetalingsverzoek goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt een tegoedbon voor de waarde van uw artikel (en) of uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast. 7 werkdagen deadline.

Te late of ontbrekende restituties:
Als u uw teruggave nog niet heeft ontvangen, controleer dan nogmaals uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met de entiteit die uw creditcard heeft uitgegeven, aangezien er mogelijk een vertraging kan optreden voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd vereist voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

via onze Shoes AD'dict facebookpagina of per e-mail op Contact@shoesaddict.be


Verkoop artikelen:
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald of geruild. Helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden gerestitueerd of geruild.

Transacties:
We vervangen alleen een artikel als het defect of beschadigd is. Als je het in dit geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan

via onze Facebook Shoes AD'dict-pagina of per e-mail op Contact@shoesaddict.be. En stuur ons uw artikel naar: Rue Chenay 5, Verlaine, 4537, België.


Cadeaus:
Als het geretourneerde artikel op het moment van aankoop is geïdentificeerd als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon dat gelijk is aan de waarde van uw retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvang je een cadeaubon.

Als het artikel tijdens de aankoop niet als een geschenk werd geïdentificeerd, of als de schenker van het geschenk er de voorkeur aan gaf het artikel eerst te ontvangen en later aan u te geven, zullen we de schenker van het geschenk een terugbetaling doen. En hij zal weten dat u hebben het artikel geretourneerd.

Verzenden
Om een product te retourneren, moet u het per post sturen naar: Rue Chenay 5, Verlaine, 4537, België.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor de retourzending hierop in mindering gebracht.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw geruilde product te ontvangen, variëren.

Als u een artikel verzendt met een waarde van meer dan 75 euro, kunt u overwegen om een bezorgservice te gebruiken waarmee u de verzending kunt volgen of een afleververzekering kunt aanschaffen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.